Regulamin

Ustawienia ligowe

- Poziom trudności: Heroiczny
- Określony czas na turę: bez limitu
- Włączona opcja "szybka walka"
- Włączona opcja "tur równoczesnych"
- Włączona opcja "autozapis"

Regulamin Map

- Ustawienia generowania map losowych wedlug punktu widzenia graczy.
- Zabrania się atakowania przez Czerwonego gracza w pierwszym dniu nowego tygodnia, gdzie u przeciwnika jest jeszcze stary tydzień.
- Ucieczka lub poddanie się są możliwe tylko i wyłącznie w turach bohatera. Zabrania się uciekania w turach jednostek.
- Zaklęcia: boska zemsta, słowo światła, klątwa piekieł oraz armageddon nie mogą byc rzucane w pierwszej turze oraz dwa razy pod rząd. Punkt dotyczy tylko walki finałowej głównych bohaterów.
- Wszelkie odstępstwa(np. inne ustawienia ligowe) możliwe tylko na wyraźną zgodę graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.
- Nie ma konieczności rozegrania danej gry do końca. Można w dowolnym momencie poddać partię.

Regulamin trybu Duel oraz Duel_20

- Wszystkie bitwy toczymy bohaterami losowymi i w sposób statyczny.
- Pojedynki 1x1 toczymy do dwóch zwycięstw, zaś 3x3 do jednej wygranej
- Nie ma konieczności rozegrania danej bitwy do końca. Można w dowolnym momencie poddać walkę.
- Wszelkie odstępstwa(np. inne ustawienia ligowe) możliwe tylko na wyraźną zgodę graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.
- Dla trybu 1x1 w raporcie podajemy zamki z ostatniej walki, która dała jednemu z graczy ostateczne zwycięstwo. W komentarzu można umieścić końcowy wynik wraz ze szczegołami.

Regulamin trybu Arena

- Graczy w każdym starciu obowiązują ustawienia losowe zarówno zamków jak i bohaterów.
- Gramy do dwóch zwycięstw(2:0, 2:1 daje zwycięstwo).
- Pojedynki typu mirror mogą byc rozgrywane tylko za zgodą obu graczy. Jeśli jeden z nich nie wyraża zgody, należy powtórzyc losowanie.
- Każdemu z graczy przysługuje jeden restart.
- Nie ma konieczności rozegrania danej bitwy do końca. Można w dowolnym momencie poddać walkę.
- Nie ma znaczenia kto kogo atakuje. Zwykle atakującym jest ten, który jako drugi wejdzie na Arene. Pierwszy wybiera teren zgodnie z zasadami Areny ( zakaz wyboru terenu macierzystego obu ras bioracych udział w starciu)
- Przed atakiem należy chwilę odczekac w celu wzajemnego sprawdzenia wybranych jednostek.
- Wszelkie odstępstwa(np. inne ustawienia ) możliwe tylko na wyraźną zgodę graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.
- W raporcie podajemy zamki z ostatniej walki, która dała jednemu z graczy ostateczne zwycięstwo. W komentarzu można umieścić końcowy wynik wraz ze szczegółami.


- Po rozegranym meczu gracze mają obowiązek złożyć raport
- W przypadku niepotwierdzania raportów na szerszą skalę zawodnik jest usuwany z Ligi bez uprzedniego ostrzeżenia
- Ligowe pojedynki rozgrywamy na wersji 3.1
Logowanie


Login :
Hasło :
Autologowanie
Jesteś Nowy?
Przeczytaj Poradnik
Początkujący
Średni
Zaawansowani

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic. Liga Heroes 3 Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum Liga Heroes 5 Akademia Wojny - portal Heroes of Might and Magic 3 Kroniki Heroes - Wortal Informacyjny Serce Ashan
Layout : XExilEX Layout cut : dotworks.pl Engine : BlackMoses